♥ Nyförlovad+bilder

God kväll!

Först vill jag önska alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR. Hoppas det blir som ni vill.

Idag gjorde vi massor på förmiddagen, först åkte vi till ica maxi och handla till middagen. Därefter blev det en sväng till H&M där jag köpte 2 mjukisbyxor då mina andra är slitna nu samt en kjol. Efter det gick vi till siba och köpte en sån där kaffemaskin från Tassimo som dom gör reklam för på tv och så kaffe till det. Gick in på guldfynd en sväng där jag köpte ett guldhalsband, äkta såklart.

Vid 11.30 var jag iväg och gjorde mina naglar, nagelförlägning och fransk manikyr, riktigt snyggt.
Hemma igen vid 13.30 så det var stressigt. Kl 14 kom Christians föräldrar och vid 16 åt vi en underbart god middag bestående av baconlindad fläskfile, potatisgratäng med beasås, riktigt gott var det.

Hans föräldrar åkte runt 18 tiden och därefter bytte vi ringar. Nu är vi ringmärkta och vi kunde inte vara lyckligare. Det känns hur bra som helst.

Vad har ni för planer ikväll?

Blir nog bara lugnt här med en massa mys med min underbara fästman. Går väl ut vid 12 slaget och kollar lite och skålar i champangen vi köpt.

Nu ska jag sluta men hoppas ni får en fin kväll och var rädda om er. Kram


Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis!! Hoppas ni fick en fin kväll!!

Vill bara säga att det är bra gjort av dig att lyckas spara pengar, till resa, förlovning, naglar, kläder m.m

Själv får jag bara ut max 10.000 fast jag jobbar o sliter.. och allt går till mat, räkningar och vovven...

Vad är hemligheten? ;-)

2011-01-01 @ 12:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0