♥ Äntligen fredag

Halloj sweethearts :-)

Har ni sovit gott? det har jag när jag väl lyckades somna till slut.

Ska ni göra något kul i helgen? själv vet jag inte alls vad det blir men jag är grymt sugen på att gå ut på krogen och skaka rumpa lite =) frågan är väl med vem då, kanske blir det jag och sambon samt hans lillasyster med pojkvän, vi får helt enkelt se.

Sitter och lyssnar på musik och bara njuter. Jag glömde totalt att köpa kaffe igår när jag var i affären men vår snälla granne ovanför oss gav mig lite kaffe, verkligen jätte snällt. Men vi pratar ju en hel del med varann och känner varann något..

Hundarna sover likaså katterna, jäkla slöflockar är vad dom är :) latnissar.

Jag fundera lite på att shoppa via Victoria Secret's hemsida från USA, har hittat massor där som jag vill ha så det blir nog att jag klickar hem lite under dagen.

Nu tänkte jag ta tag i disken och sen väntar ett varmt bad innan det blir en runda med hundarna igen.

Jag hoppas ni får en underbar fredag.

Kram


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Hej :D

kikade in och tänkte bara passa på att önska dig en trevlig helg när jag endå tittade förbi:D

2010-02-05 @ 12:23:07
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad för musik lyssnar du på?

2010-02-05 @ 12:54:35
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Freeedagsmys! ♥

2010-02-05 @ 22:04:37
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0