♥ Börjar förkylningen ge sig

Godmorgon bloggisar!

Har ni sovit gott? som vanligt hade jag svårt att sova, så fort jag lägger mig ner så nyser jag, helt skumt men jag somna tydligen till slut och vakna halv 8 så det var inte många timmar jag fick sova eftersom jag la mig sent inatt eftersom jag inte var trött.

Förkylningen är kanske liiite bättre, har inte behövt snyta mig sen jag vakna än så länge men jag känner mig otroligt täppt i näsan, vi får se. Jag vill blir frisk nu i allafall.

Snart har ännu en vecka gått, ska ni göra något kul i helgen? Är jag bra blir det utgång på lördag och party party :) såklart men annars får vi se vad det bjuds på.

Är det någon som är medlem på vildawebben? jag har hängt där sedan 2002 och har träffat många vänner därigenom, bla Camilla som jag skrivit om här som jag var på kryssning på.

Var en kille som skrev till mig där runt 8 tiden och vi har pratat sen dess, helt otroligt trevlig är han. Han vet att jag har pojkvän så det är inget sånt utan han var med sjuk så vi fördriver tiden tillsammans helt enkelt. Trodde knappt det fanns trevligt folk kvar där :)

Nu börjar ju snart days med som jag givetvis ska se på :P men jag hoppas ni får en underbar dag.


Kommentarer
Postat av: emeliejohansson.

fin blogg :)

2010-02-24 @ 12:16:45
URL: http://emeliiiejohansson.blogg.se/
Postat av: simone

Hej gumman, vad har du för dig för lillördagsmys? ;)

2010-02-24 @ 14:31:54
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0