♥ En kväll med massa tv tittande

Go kväll!

Vad gör alla ikväll? själv sitter jag och tycker lite synd om mig själv pga mensen och smärtan och ska väl titta på CSI NYC nu tänkte jag. Annars är det en otroligt lugn kväll. Djuren dom har precis fått sin kvällsmat så dom är nöjda i allafall.

Ska fixa mig lite kaffe om en stund och beställa hem lite ägglossningstester tänkte jag, måste ha koll på skiten om jag ens har ngn, vi får se vad provsvaren visar.

Sambon var ute i sommarstugan med sin far tidigare ikväll och skotta snö på taket, han höll på att ramla ner flera ggr så det var tur hans pappa var med, han fråga mig först men jag hade för ont så jag stanna hemma.

Troligen blir det inte mer bloggande ikväll så jag passar på att önska er en fortsatt trevlig kväll.

Kram


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ouff så sugen jag blev på kaffe nu.

2010-02-09 @ 00:28:28
URL: http://principessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0