♥ Fredag igen då

Godmorgon snyggingar!

Nu är det fredag igen, vart sjutton tog veckan vägen?

Jag är så lycklig för jag ställde mig på vågen i morse och sen i måndags el egentligen tisdags när jag börja på allvar igen med kuren har jag gått ner 1,8 kg, hur bra är inte det? Nu har jag en vikt jag inte haft på flera år, går jag ner 9 hg till innan tisdag så slår jag mitt rekord, då var det 3 år sen jag vägde så "lite".
Tänk vad en sån sak kan göra ens dag alltså. Känner mig så duktig faktiskt.

Innan när jag kom in från rundan med Engla stod det en man i köket, hörde ngn prata ifrån hallen och hjärtat stanna nog fan till :) haha men det var visst bara han som skulle kolla sakerna jag felanmält i lägenheten, men att han skulle komma såhär tidigt trodde jag inte så jag blev ju livrädd där ett tag =).

Fick ett mail den 10:e att mina kläder från USA skickats, gud vad jag längtar efter dom.

Vad ska ni godingar göra i helgen då?

Pussar ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0