♥ Happy valentine´s day

Kikar in till er denna ljuvliga morgon. Allt bra? här är det toppeli toppen =) sambon sover och jag ska snart börja förberedda för frukosten (överraskning) innan han kommer upp. Skriva något i kortet åt honom och sen runt 14 kommer ett blombud åt min älskling som jag beställde igår, hoppas han blir glad. Det är inte mkt eller så men det är väl tanken som räknas eller.

Hade en ytterst trevlig kväll igår hos svärföräldrarna, vi såg 4:e filmen av fast and furious  som var riktigt bra faktiskt.

Ikväll ska vi bjuda hit sambons föräldrar, hade tänkt göra en hallon&vit chocklad paj som jag hitta som tips i en annan blogg faktiskt, den lät så underbart gott.

Ska ni göra något trevligt idag? skriver mer sen. Kram på er




Kommentarer
Postat av: em

Tack för att du medverkar i min utmaning! :) ÄR allting bra med dig idag?

2010-02-14 @ 12:44:36
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0