♥ Helgen är över och en ny vecka påbörjats

Godmorgon mina bloggvänner!

Allt väl denna måndag morgon? Här är det helt okej.
Förlåt för dålig uppdatering igår men vi var hos killens föräldrar från kl 14.30 till 23.30, men det var riktigt trevligt. Sambons syster med kille kom med dit och vi hade en lugn och trevlig kväll helt enkelt.

Dock somna jag mellan 18-20.00 i sambons säng som han hade när han bodde hemma, när jag vakna fick jag svaret varför, jag hade blivit förkyld på bara dessa timmarna, ont i halsen osv. Var på ett jäkla humör när jag vakna för mådde inte alls bra, men jag stod ut och det blev lite bättre mot senare kväll, men idag är det som sagt värre, ont i huvudet, halsen gör ont så jag knappt kan svälja, näsan rinner och jag fryser trots mjukis dress&flecce morgonrock.

Känner mig helt utmattad med andra ord, gör fan ont i hela ansiktet :( får hoppas jag kryar på mig för jag hatar att vara sjuk, var många år sedan sist.

Har ni haft en trevlig helg?


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

ja helgen var fin =)

2010-02-22 @ 09:29:33
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Hej fina!

Nämen stackare, ja självklart, bli kry först.

Med oss är det helt okej, trötter dock.

KRama

2010-02-22 @ 10:43:23
URL: http://salkert.se
Postat av: simone

Hoppas du mår bättre snart vännen, så segt att ligga sjuk :/

2010-02-22 @ 11:38:46
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0