♥ Tar bort bloggen efter helgen

Detta inlägg skriver jag för att få utlopp för min ilska. Jag är riktigt jävla pissoff just nu. Jag träffade en tjej för 4 år sedan ungefär som oxå då planera barn med sin kille. Vi klicka tyvärr inte och det var inget mer med det, vi slutade umgås helt enkelt osv.

Oavsett vad vi ansåg och anser om varandra så kan man hålla det för sig själv, eller har jag fel? Man behöver inte vara elak för det.

Jag har som sagt inte sett eller pratat med henne sen dess tills idag när jag fick ett mail på sajten www.familjeliv.se av denna tjej. Denna tjej blockar jag hela tiden men skapar nya användare för att trakka mig ännu mer så detta är inte första gången, men droppen kom idag.

Hon skrev saker om att jag får skylla mig själv för jag inte bli gravid, att det är mitt fel att jag får missfall. Hon skrev om hur underbara hennes barn är (som ett slag rakt i ansiktet) på mig. Dom är säkert underbara men jag tycker inte man slänger en sån sak rakt i facet på en som verkligen kämpar med både att bli gravida, att få behålla, går igenom utredningar och allt vad detta nu kommer innebära för oss.
Hon VET att vi har problem att få barn så detta detta sa hon endast för att vara taskig.

Jag vet ju att det INTE är mitt fel att vi får missfall, det är inte heller vårt fel att vi inte blir gravida. Detta är faktiskt ingens fel så enkelt är det.

Eftersom jag inte blir gravid så köper jag lite bebiskläder ibland, inte ofta alls. Detta hjälper mig och vår längtan att bli lite mindre på något sätt och det passar oss. Då var vi konstiga för det och det skulle hämma så att vi inte blir gravida.

Denna människa är inte direkt påläst som ni kanske märker.

Hon säger att jag är fet, men hon och hennes karl är 5 ggr större än mig tillsammans så då undrar jag vad det har med saken att göra. Det finns jätte feta människor som får barn och det går bra, det finns smala som får barn och tvärtom, jag är medveten om detta med vikten men vad fan tror hon jag kämpar med vikten för?? har hon problem att läsa med människan (står tydligt på min pres mina viktresultat osv).

Detta blev för mkt för mig och jag vill bara gråta rakt ut. Inte är detta vårt fel heller? Jag börjar ju nästan undra det nu, om det är för jag är mullig och sådana saker. Eftersom detta klassas som grova påhopp på familjeliv så anmälde jag henne till reaktionen, rätt åt fanskapet anser jag.

Nu fick jag skriva av mig, nu ska jag sätta mig i soffan och gråta en skvätt för jag tog faktiskt åt mig rejält. Fan jag hatar allt nu och livet, fy fan.

Ska fan inte finnas någonstans på nätet överhuvudtaget och tar bort bloggen om ett tag.













Kommentarer
Postat av: Annica

Tycker inte du ska låta en person påverka dig så. Det finns idioter överallt, det gäller dock att försöka att inte ta åt sig.

Det är ju faktiskt ca 10% som har svårt att bli gravida, 10% är ganska många faktiskt. Det är tur vi kan få den hjälpen vi kan få. Jag hoppas på det bästa att ni snart är gravida.

Hoppas inte att du plockar bort bloggen, tycker om att läsa den.

Kram

2010-02-25 @ 16:42:44
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: sofia

Vilka jävla idioter det finns alltså. Personen som skrev det här har ju beteendestörningar och verkar inte kunna förstå hur ni faktiskt kämpar och hur känsligt det är för er. Hoppas att ni får den hjälp ni behöver och att ni snart kommer bli gravida!

Jag håller i alla fall tummarna för er!

2010-02-26 @ 09:57:46
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: charlotte

hej jag hoppas verkligen att du kan bli gravid.

själv har jag och min sambo försökt i snart 2 år utan resultat men håller också påp med en utredning

ha det bra kram lotta

2010-02-26 @ 10:01:57
URL: http://charlottebrag.blogg.se/
Postat av: simone

låt dig inte tryckas ned av en sådan häxa, svara inte på hennes meddelande helt enkelt framöver, svara ingenting alls - bara låtsas att människan inte finns och fortsätt med ditt liv, ni verkar ha det så fin du och din kille - hon kanju inte ha det bra alls som måste spy galla över dig.

2010-03-03 @ 09:46:09
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0