♥ Hyresreduceringen kom idag

Äntligen säger jag bara :) kolla kontot runt 15 tiden och då fanns det bara några hundra kvar efter min lön denna månaden, men sen kolla jag runt halv 5 och guess what 7745 kr rakt in på kontot :) fick det av hyresvärdens försäkringsbolag pga renoveringen här hemma under 3 månader+elen dom förbruka, bra va.

Extra pengar är aldrig fel så nu ska jag iväg och hämta mitt paket som kommit med tröjan jag visa här om dagen som jag shoppa.

Så detta gjorde min dag, jag är överlycklig för dom kom i rättans tid faktiskt. Tur alla räkningar är betalda redan så dessa är rena fickpengar för mig, kanske skulle spara lite till vår resa :).

Prata även med min mamma idag och hon har flyttat ifrån min styvpappa :( han var så elak mot henne, mobba och höll på. Vuxna människa, att han inte skäms alltså. Tycker min mamma gjorde rätt och vill att hon ska må bra. Han var inte så snäll mot oss barn heller, han har mobbat oss med, kallat mig och syrran feta och allt vad han kom på. Så dom ska sälja huset dom köpte förra året så tur hon får in lite pengar på så sätt som hon kan unna sig nåt roligt för, kanske åker på resa med mig, vi har pratat mkt om det.

Nä ska sluta babbla här, men jag skriver sen.

Kram på er så länge


Kommentarer
Postat av: vendela

de e bra, lite trött men ska träna snart, då blir ja pigg :D

2010-02-04 @ 17:26:03
URL: http://vendelaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0