♥ Kvälls bloggande+några bilder

Jag hoppas ni har det mysigt nu ikväll? själv är det okej som vanligt, utom att jag blir så jäkla torr runt munnen och näsan för jag snyter mig så förbannat mycket, strammar ordentligt så man kan inte ens pussa på plutten :) går bara inte.

För övrigt har vi precis tagit oss en fika och myst lite innan han åkte till sina föräldrar och ska säga hejdå till sin lillasyster som åker hem imorgon, så nu sitter man här i ensamheten och dricker kaffe.

Lägger in några bilder från i söndags, bilden på Engla tyckte jag blev grymt bra, eller vad säger ni?

Palmolive tvålen längst ner är en av dom nyaste och jag testa denna idag, lukta grymt gott och den lukten höll i sig länge. Jag rekomenderar er att testa den, den får en att vilja stanna i duchen/badet längre än normalt eftersom den doftar så gott.

Vad gör ni ikväll?







Kommentarer
Postat av: TERREH

SV: Vad bra! Själv är det toppen förutom att jag är sjukt trött x)

2010-02-23 @ 22:50:29
URL: http://terreh.blogg.se/
Postat av: Lina K

Jättefin hund!! =)

2010-02-24 @ 20:28:22
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0