♥ Måndagen startade med en jävla mensvärk

God middag på er!

Allt väl med er denna måndag? här är det rätt okej, utom att min mens kom i morse, 2 dagar för tidigt med. Jag visste fan att jag inte skulle vara gravid denna månaden heller. Så på onsdag är det dags att ta blodprov nr 5 eftersom jag ska göra det på cykeldag 3. Hoppas vi får hjälp i mars redan, men det märks ju. Har en sådan jäkla mensvärk med.

För övrigt pysslar jag mkt i hemmet, jag har fixat vårt godisföråd :-) ja vi har ett sådant faktiskt. Slängt sådant som ska slängas och lagt allt annat fint och prydligt så man ser vad som finns. Håller nu på i våra gaderober med att vika ihop alla kläder, hänga upp klänningar osv, blir super fint till slut. Måste upp på vinden med en massa grejor med tänkte jag. Ska väl ta till dammsugaren senare under dagen och städa lite med tror jag, får se hur mkt jag hinner innan sambon kommer hem vid 16 tiden.

Annars händer det nog inte så mycket mer idag kan jag tänka mig.

Gör ni något kul idag?

Nej nu ska jag fortsätta här, skriver mer sen.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: simone

ouff.. vad hemskt, det gör så jävla ont :/

2010-02-08 @ 13:31:45
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0