♥ Och där tog energin slut

Suck kom precis hem från affären och är helt slut. Jag tror nästan jag har feber för det är liksom närmare 10 minus ute men hem kom jag helt genomblöt och det är typ 1 km fram och tillbaka till affären.

Och en bombande huvudvärk har jag fått dessutom och näsan den rinner som värsta nigariafallet typ :) jäkligt jobbigt enligt min mening, så nu får det bli en kopp hett the och sen ska jag ta tag i disken.

Tyvärr hade dom inte den nya chockladkakan i affären så jag får hålla utkik när jag handlar någon annanstans nästa gång.

Skriver mer sen, det suger att sitta här just nu.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej !

vad fin blogg du har ;)

allt bra idag ?



Kolla gärna på min videoblogg, och skriv vad du tycker om dagens outfit :D



puss & kram

Jennie <3

2010-02-25 @ 14:00:04
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0