♥ Picture from our home

Tänkte jag skulle visa er läsare lite hur vi bor, ni får ursäkta att det är stökigt men jag håller på att städa för fullt. Vi har dessutom ett sovrum till (framtida barnrum) som just nu är packat med prylar så där tog jag inga kort.

Vad tycker ni? jag tycker det är lite tomt på något sätt, ska fixa matta till vardagsrummet. Att vi inte har så mkt tavlor beror på att det är betongväggar och som folk vet är det inte så lätt att borra i dom :).

 Min och sambons myshörna =)

 Fondväggen som jag målat

 Gardinerna i sovrummet

 Vardagsrummet

 Andra delen av V-rummet (röda soffan är djurens ställe)

 Katternas place :)

 Del av hallen

 Kitchen

 Älskar detta kaklet

 Tavlan jag älskar

 Bokhyllan med bild på mig i 6:e klass samt min systerson undertill




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0