♥ Sista dagen i februari

Godmiddag sunshines!

Allt bra med er denna söndag och månadens sista dag?? här är det jätte bra faktiskt, fick sova till halv 10 idag så det var otroligt skönt. Solen skiner för fullt där ute och jag funderar på att gå en runda med hunden, känns verkligen som vår idag.

Filmen igår var jätte kul, rekomenderar att ni ser den. Man fick sig ett par många goda skratt :-P.

Idag pysslar vi mycket här hemma, drar kablar osv så tvn och xboxen i sovrummet ska funka så man kan ligga där och spela och titta på film, riktigt mysigt.

Vad händer för er idag då?

Jag och Camilla planerar en kryssning i oktorber igen :) precis ett år efter vår senaste där hon träffa sin pojkvän. Givetvis ska han och min sambo med, så det blir nog jätte kul.

Nej nu ska jag hjälpa älsklingen men skriver kanske sen.

Ha en underbar dag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0