♥ Sista inlägget för idag

Halloj ikväll!

Gör ni något kul eller sover alla? idag är det ju fettisdagen och jag unna mig faktiskt en liten bit semla. Sambon kom hem med en semle tårta, så jag tog mig faktiskt en bit, tycker jag att jag var värd.

Nu glor jag på CSI och ska ut och gå 1½ km med hunden efter det innan det är dags att krypa ner och sova, är ju en morgondag med.

Har ni ätit någon semla idag? eller rent av flera stycken.

Idag har jag haft närmare 200 unika besökare, blir mer och mer för varje dag som går. Är alltid kul när det blir så.

Sovgott&dröm sött.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja men verkligen! helt sjuuukt! :) det är som att dom skulle gå ner en hel Emmelist. haha

2010-02-16 @ 23:58:26
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Joel

Hej :) Nja jag satt uppe vid datorn vid den tiden :D Vad hittar du själv på? <3

2010-02-17 @ 10:48:30
URL: http://konzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0