♥ Snart helg igen då

Godmorgon bitch!

Sovit gott? jag gick och la mig något tidigare än killen igår kväll faktiskt, har han en gång fastnat med något vid datorn så SKA det vara klart innan han lägger sig. Vet faktiskt inte när han kom och la sig ärligt talat för jag hade släckt och somnat redan tydligen, och så vakna man nu strax efter 07.00 när han skulle till jobb, såklart så det vara bara att gå upp och ta sig ut med snuttan.

Han har köpt ytterligare en NY systemkamera på tradera, den var helt ny. Så vi kolla denna igår och det var en jävla massa prylar, stativ ex som var närmare en meter hög, kontroll så man kan ta kort utan att stå bakom kameran, massa extra linser, blixtrar och allt vad det var. Tror väl han betala 6000 kr för detta, vi räkna ut genom nätet att det skulle kosta 18500 kr att köpa i butik, så det köpet vart han nöjd med.

Jag ska väl kolla lite på nätet med, skulle behöva ett par leggings faktiskt :-) hoppas mina kläder från USA kommer snart, är ju 8 dagar sen dom skickades nu, men det kunde ta 10-14 dagar så kanske nästa vecka.


Vad ska ni göra idag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0