♥ Snart helg igen



Har ni sovit gott? i natt hade jag faktiskt värsta problemen att somna. Trots att allt i sängen var nytvättat och jag badad osv så kunde jag inte somna för jag mådde så jäkla illa hur jag än låg, trodde ngn gång att jag skulle spy men det slapp jag. Jag som verkligen såg fram emot att sova när allt var rent :)

Idag är det torsdag, vilket innebär att det snart är helg igen. Ska ni göra något kul i helgen?

För min del stannar jag nog hemma eftersom Dickas kommer vara här, mina svärföräldrar gillar inte honom då han ALDRIG sitter still, det är jobbigt och speciellt i deras trånga hus med saker överallt. Dom är med pryltokiga så det är väl därifrån sambon fått det ;)

Har lite svag mensvärk och har haft det ngn dag nu vilket i sig är konstigt då det är en vecka kvar innan min mens ska komma, hatar det alltså. Önska man slapp sin mens men då skulle det inte bli några barn :)

Nu ska jag dricka kaffe och ta det lugnt, känner av något i magen

Önskar er en underbar dag ♣

Kommentarer
Postat av: Pia

Hoppas, hoppas att det INTE är mensvärk!!!



Mvh Pia

2010-02-04 @ 08:54:45
URL: http://www.teammelwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0