♥ Sömnproblem i natt

Godmorgon bloggen!

Jag är så otroligt trött och seg, sov aldrig riktigt ordentligt i natt känns det som. Vakna typ kl 02.00 och sen 04.45 av någon andledning och gick upp på toa då, sen väcker hunden mig kl 08.00 för hon vill gå ut så för min del känns det inte som jag sov så bra inatt.

Hoppas ni andra fick er skönhetssömn i allafall :).

Har precis tagit min första shake och är väl dags för lite kaffe och days om en stund, därefter ska jag fortsätta pyssla här hemma, bland annat ska jag göra fint i min sminklåda och fixa ordning i skåpen i köket. Sen får vi väl se vad det finns mer att göra.

Någon som känner till smyckena från Victoria Collection? kan man köpa dom online och vart i såfall? vill ha massa tips på det. Har ring,örhängen och halsband i denna collectionen och det är såå fint, håller ni inte med?

Jag skriver lite senare i allafall för måste avsluta nu.

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Alva

Jobbigt med sömnproblem! Jag tycker det känns som om hela dagen blir förstörd när man är trött och sur, hehe.. : )

2010-02-09 @ 10:19:50
URL: http://alviewie.blogg.se/
Postat av: erica

förlåt, vad har jag skrivit till dig? har inget minne av din blogg.

2010-02-09 @ 11:32:07
URL: http://suddenlythough.blogg.se/
Postat av: erica

jahaaa nu fattar jag! haha, tack ;)

2010-02-09 @ 11:32:34
URL: http://suddenlythough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0