♥ Söndag=mysdag

Halloj alla bloglovers :-)

Kom precis på att jag inte skrivit i bloggen överhuvudtaget idag, vi har varit upptagna hela dagen i stort sett. Plockat, möblerat om osv här hemma, mitt i allt blev Dickas hämtad så nu är det lugnt igen.

Vi kom faktiskt iväg till gymmet en timme igår, vi koncentrera oss på benen och bröstmusklerna denna gången, det var faktiskt riktigt kul och gud vad tiden gick när man är fler. Det kommer vi garanterat göra om, vi besluta oss för att gyma minst 2 ggr/veckan.

Helgen är slut den med snart, har gått ruskigt fort tycker jag. Denna vecka jobba snutt från kl 7-16. Tycker synd om honom när han får går upp så jäkla tidigt.

Ikväll ska vi mysa framför den nya American pie filmen som har kommit ut, är nog grymt bra.

Har förresten shoppat lite från USA nu =) vad tycks?

Första tröjan tog jag i mörkgrå så färgen stämmer inte. Men på de övriga stämmer det. Checka in detaljerna på axlarna på den svarta toppen/kavajen, grymt snygg.

För övrigt hoppas jag er helg varit helt underbar.

Skriver troligen lite senare.

Kram på er




Kommentarer
Postat av: Linda Florida

hatt en fin helg?

2010-02-07 @ 20:31:28
URL: http://lindahjohnsen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0