♥ Tvättdag=slavdag

Jag hatar fullkomligt att tvätta, men det är ju ett måste det med ibland. Jag städar och diskar hellre än att tvätta. Inga favorit sysslor precis men måste jag välja så.

Har suttit och kollat på amrikanska klädshopar och hitta återigen en jätte söt topp som jag bara var tvungen att klicka hem, tyckte den var otroligt fin, eller har jag fel? toppen är från Dolce&Gabanna

Annars blir det nog lugnt idag, blir väl lite kvällsmys med killen sen och jag ska pyssla om honom nu när han är dunder förkyld, men envis som han är så skulle han promt iväg och jobba hela veckan, men nu är han snart ledig några dagar och kan krya på sig lite.

Ska folk ut och festa ikväll eller?



Kommentarer
Postat av: S' ♥

Håller med, riktigt booring att tvätta!

2010-02-19 @ 15:05:14
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

hehe tvätta är väll oki, men resten så som hänga tvätt eller stryka och vika gillar jag inte alls :D

2010-02-19 @ 16:18:53
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0