♥ Tyck till om plastikoperationer

Jag är en av många som undrar hur andra ser på det här med plastikoperationer, då menar jag inte bara bröstlyft, bröstförstorning utan även fettsugning, intimkirugi och allt vad det finns.

Min personliga åsikt är att det är bra att det finns. Folk gör helt enkelt vad dom vill med sina kroppar, det bestämmer ingen annan. Jag tycker det är bra att det finns ex för dom som har dåligt självförtroende, små bröst och liknande. Vissa tjejer/kvinnor känner ju inte sig som tjejer/kvinnor utan bröst vilket jag förstår helt och fullt, det hör ju liksom till.

Så vad tycker du? är du för eller emot det och varför??


Kommentarer
Postat av: Alexander

Okej, skönt o höra :) Jotack, det är bra med mig med. Vad hittas på ikväll? :)

2010-02-04 @ 17:19:49
URL: http://rajjarn.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag är faktiskt både för och emot. Dels tycker jag som du att de är bra att de finns, för t.ex dom som gör fettsugning och inte har så många andra alternativ för att bli smalare och må bättre. Sen dom som gör bröstförstoring när dom knappt har några bröst alls. Då tycker jag att de är bra att dom finns.



Men sen finns de ju dom som överdrivet. Opererar sina bröst 100gr och får de att se väldigt onormalt ut. Dom som egentligen kanske inte ens behövde operera sig från början.. Utan bara vill ha typ dom största brösten...de är ju bara fjantigt.

Fast sen är de ju som du skrev med de är ju deras kroppar och dom gör ju vad dom vill...

2010-02-05 @ 00:33:15
URL: http://ia-87.blogspot.com
Postat av: Mona

Jag är varken för eller emot, det är så olika från person till person. Man ska ju känna sig bekväm i sig själv, och om det kräver att man förstorar/förminskar någonting med kirurgiska medel så är det upp till en själv. Men jag skulle nog inte göra det...

2010-02-05 @ 15:17:49
URL: http://monasmatkrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0