♥ Valentine´s day tonight

Halloj bloggen!

Vad gör ni söta ikväll? här är det lugnt än så länge.

Jag, sambon, hans syster och hennes kille firar lite alla hjärtans dag ikväll istället eftersom vi alla var uttråkade. Det blir alltså hemmagjord pizza, film (Valentine´s day) och chips och dip och lite mer. Det blir en riktigt trevlig kväll. Just nu ligger pizza degen på jäsning och svägerskan med kille kommer väl om en stund kan jag tänka mig.

Så jag tror inte jag kommer blogga mer ikväll men jag hoppas ni får en riktigt trevlig fredag kväll.

Btw vad tycker ni om Kissies nya hårfärg? hon är ju brunett nummera. Jag tycker det passar henne så mycket bättre än blont hår.

Kram till er


Kommentarer
Postat av: Veronique

Vilken fin blogg du har! Ta gärna en titt på min med, om du har tid :) Kram

2010-02-12 @ 23:29:10
URL: http://www.improveme.se/veronique
Postat av: Madde

Vad jag hade tänkt mig med min blogg var ngt nytt o fräscht, andra bilder på headern och lite så! Jag kan ge ganska fria händer, vad tycker du själv? Jag e bara så trött på hur det ser ut nu, den har sett ut så i 7 månader nu!

2010-02-13 @ 01:06:22
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0