♥ 1/1 2010- God fortsättning

God förmiddag på er!

Hade ni en trevlig nyårsafton igår? det hade jag, var jätte trevligt. Blev bjuden på jätte god mat och vin och sen självklart champange vid 00.00 tiden precis :) men fy fan vad kallt det var att vara ute då och halt med, men det gick trots mina klackar på 8 cm på fötterna men sambon och svägerskans kille fick hålla i mig ibland, snacka om att man kände sig gamal *asg* men men.

Kan inte fatta att det är 1 Januari nu, fy vad tiden springer iväg.

Ikväll ska jag iväg och fixa mina naglar men annars händer det inte så mkt idag. Jag är skit trött för jag var hemma kl 03.00 i morse och la mig 03.30, tur det inte är ofta man är uppe så sent.

Nu ska jag dricka kaffe men skriver mer sen, ska försöka mobil blogga, har aldrig gjort det nämligen.

Kram på er

 Sambons syster med kille

 Hela familjen

 Familjen igen

 Jag och killen, var jag på lyset här? =)

 Hm jaha :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det ser ut att ha varit trevligt

2010-01-01 @ 13:25:40
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Pennie

Jattefina ni e allihopa!!!!

Kram!!!

Pennie

2010-01-05 @ 10:39:08
URL: http://pennieslife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0