♥ 1900 kr fattigare

Halloj!

Kom hem i precis i tid för att ta dagens 2:a shake. Det tog en jävla tid att åka. Polisen ligger ju på andra sidan stan, sen skulle jag till djur apoteket som ligger 4 km ifrån mig och sen skulle jag hem därifrån med. Tog bussen för jag var förbannad nödig alltså så jag kunde knappt gå :-)

Fick i allafall ut passet och Englas medicin, fick dock bli en annan sort för den tilltänkta hade utgått ur sortimentet. Men det gick lika bra det.

Har även slängt in 2 maskiner och nu ska jag ta en kopp svart kaffe tänkte jag och lugna mina nerver. Inte van att åka länet runt så *haha*.

Jag beställde ju även 1 månads förbrukning av cambridgekuren innan, totalt gick det på 1889 kr dvs 465 kr/veckan men det är billigt för det är ju 23 kr per portion men sen tillkom frakten på det.

Nu har jag väl gjort det jag ska, ska väl diska sen med tänkte jag.

Hade fått en avi hem, troligen är det skorna jag fick på  Nellys higgheels party i Norrköping där jag och mina vänner bar bland de 99 första :) är man bra eller *asg* men dessa skor är skit snygga. Får se om jag hämtar dom ikväll eller imorgon.

Jag skriver senare.

Kram till er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0