♥ 5:e dagen med cambridgekuren

Godmorgon snyggingar!

Hoppas ni mår bra? för det gör jag. Jag är märkta stolt över mig själv som är inne på min 5:e dag på renkur nu, inte alla som skulle klara av det men jag förmodar att det är då man verkligen har bestämt sig, eller vad säger ni?

Vakna såklart tidigt idag när sambon gick till jobbet, men det är ok. Tog en promenix med Engla och nu väntar jag på att kaffet ska bli klart, kommer man någonsin vänja sig vid svart kaffe? när man inte har druckit det förr.

Strular blogg.se för fler än mig? det är ju förbannat jobbigt att man ska ha så kassa servrar alltså, ärlig talat. Det känns inte kul att blogga här längre om dom ska hålla på så, det är lugnt ett tag sen är det igång igen.

Man kanske ska skaffa sig ett eget domän? ni som har det, hur är det? berätta gärna lite om det.

Nej nu väntar kaffet så jag får väl skriva mer sen, kommer lägga in ett par bilder då från 2004&2005 :) samt lite bilder av vår resa till cypern då folk ville se dessa som ska dir.

Kram till er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0