♥ Äntligen fredag

Godmorgon!

Sovit gott hoppas jag? det har jag, somna direkt när jag la mig igår eftersom jag var skit trött av någon andledning. Killen gick dock och la sig något tidigare än mig eftersom jag ville se CSI :)

På tisdag ska jag iväg och ta blodprov igen för att kolla hur ägglossningen var denna månad, ska bli rätt intressant att veta men samtidigt är man ju nervös såklart.

Har en enorm träningsvärk i mina armar, vet bara inte vad jag gjort för det ska bli så. Har inte lyft något som är tungt i allafall.

Förhoppningsvis får jag in pengarna från hyresvärden nästa vecka (6000 kr) och vet ni vad jag ska göra med dom? jo jag ska kolla en resa till mig och killen lite senare i höst och ev boka en och sen betala in handpenningen på 2000 kr av resan i såfall. Spara 2000 kr tänkte jag med sen har jag ju 2000 kr kvar men vi får se vad jag hittar på med dom :) men extra pengar är ju alltid bra att ha. Jag är sjukt sugen på att shoppa men det är ju något onödigt nu så länge jag går ner i vikt.

Sambon drog till jobb för en stund sedan och här sitter man ensam igen, dricker kaffe och ska väl ta shaken om en stund, sen blir det att diska och glo på days.

Vad ska ni läsare göra idag då?

Kram till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0