♥ Bedtime soon

Nu är vänner slut och det blir väl att glo på CSI innan det är dags att sova.

Om någon idiot förklarar mig så försvarar jag mig helt enkelt. Det är inget fel i det. Om någon som dessutom är en kille påstår att läkare är duma i huvudet om dom påstår att övervikt gör det svårare att bli gravid, ja då kan jag undra vad f*n han lärde sig i skolan egentligen. Allt jag sa är att jag om någon borde veta just för jag haft 3 missfall, så jävla svårt är det inte. Dessutom tror jag ju mer på läkaren än någon okänd som bara haft 1 missfall och väntar nu barn med sin tjej, kk eller vad det nu är. Jag kan liksom bara tala om hur det är för MIG och om vi ska få någon hjälp på traven måste jag väga under ett visst BMI så då borde det stämma att man inte ska vara hur fet som helst.

Malin från HÖGANÄS: Om nu det jag skriver stör dig tycker jag helt enkelt du ska ge fan i att läsa, så svårt är det inte. Dessutom publicerar jag inte kommentarer från fegisar som inte ens vågar visa sig. Tycker bara det är patetiskt. Du däremot verkar ha stora problem med dina sk barn och din sk make. Kollar upp och spara dina i.p adresser samt kommentarer för det du sysslar med är förtal, tänk på det innan du får en polisanmälan hem, det är inget hot utan ett löfte för jag tar inte skit från ngn utan att försvara mig.

Nu kallar soffan :) så jag ska väl sluta här för idag.

Skriver nog inte innan vi ska till läkaren imorgon men efteråt.

Sovgott.




Kommentarer
Postat av: simone

Sov riktigt gott snygging :D

2010-01-27 @ 00:07:13
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Tack så mycket! Läst i din header om jakten på en lyckad graviditet, vad är det ni gör för nått? Provrörsbehandling eller något annat? :)



Bara lite nyfiken..

2010-01-27 @ 07:19:30
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0