♥ Cambridgekuren dag 11

Godmorgon!

Vad har ni för er? själv vakna jag för en timme sedan och tog en promenad med min plutta och passa på att gå inom till hyresvärden för att lämna tillbaka en nyckel jag lånade under renoveringen av mitt badrum, hade totalt glömt bort den tills dom maila igår =) men nu är det gjort i allafall.

Idag ska min älskling iväg och prov träna på friskis&svettis, hoppas han trivs där för han har ju köpt ett års kort där men åt andra sidan betala hans jobb detta. Trivs han där kommer jag oxå börja gyma där nästa vecka när jag får lön ska jag in och köpa mitt ett gymkort jag med tänkte jag. Måste ju komma i form till beach 2010 :P.

Har ni några vettiga planer till sommaren? det är ju ett tag kvar men vi har redan planerat en del. Vi har bestämt att istället för 4 veckors semester ska han ta 1-2 veckor istället bara och spara dom andra veckorna till hösten när vi ska ut och resa, bra deal va. Förmodar att det blir en tur ner till ullared, älskar den affären och sen blir det väl en tur till köpenhamn och sthlm med, men vi får se. Vill ju gärna ner till skåne med till min familj en sväng.

För min del är det snart dags för lite kaffe och days, sen ska jag väl diska och plocka undan lite här hemma.

Mina paket från nelly och h&m har kommit nu så det blir väl att hämta ut dom i veckan med.

Men jag skriver nog senare. Kram på er










Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin blogg! :)

2010-01-14 @ 15:10:38
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0