♥ Cambridgekuren dag 4

Godmorgon sötisar!

Vanlig dag igen då och allt återgår till det normala igen med arbetsliv och allt vad det heter.
Jag känner mig både duktig och stark som klara detta, jag har provat cambridge så många gånger men redan gett upp samma dag jag starta, men inte nu inte. NU har jag gett mig fan på att det ska gå. Det viktiga för mig är att jag MÅSTE berömma mig själv varje dag och på så sätt känner man ju sig duktig och motiverad att fortsätta och jag har dessutom himla stort stöd av min familj, dom andra tjejerna i bloggen och mina läsare som tror på mig vilket värmer mycket.

I eftermiddag när älsk har slutat ska jag försöka få med honom till gymmet och träna lite, om inget annat får jag väl köra på crosstrainern här hemma och sen har jag ju mina pilates skivor med och hantlar.

4 dagar kvar tills jag får ställa mig på den där vågen, det ska bli ytterst intressant tycker jag. Jag VET att jag gått ner men kom ihåg att 1-2 kg är väska men ändå, bara att se att det går neråt peppar ju en till tusan. Vi får se på måndag. Känner mig dessutom helt annorlunda i kroppen men på ett bra sätt såklart.

Nu blir det svart kaffe och DAYS. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Pia

Skickar pepp- och styrkekramar! Självklart fixar du detta!!!



Mvh Pia

2010-01-07 @ 11:52:11
URL: http://www.teammelwin.se
Postat av: Ulrika

Har kört Cambridgekuren 4 veckor före jul, två veckor ren kur och sedan kombinerad.. På dessa 4 veckor gick jag ner 12 kilo, så kämpa på du så få du snart köpa nya, mindre kläder!!

2010-01-08 @ 08:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0