♥ Dag 10 med cambridge

Godmorgon bloggisar!

Har ni sovit gott? jag sov rätt ok men killen rörde på sig hela tiden, fråga flera ggr om han inte var klar snart. Tänk er när man är på väg in i en skön sömn och så plötsligt bökar han runt och då vaknar man igen, kanske dags att sova i gästsängen snart så jag får sova lite bättre :P.

Dagarna går förvånadsvärt bra, jag är inne på min 10:onde dag med cambridge, kör fortfarande ren kur och det går utmärkt, dock igår kom det där suget igen men jag var stark nog att hålla mig borta ifrån det. Vissa dagar kan faktiskt vara otroligt jobbiga men det brukar gå bra ändå.

Det är redan onsdag pch jag tycker dagarna flyger förbi i stort sett, snart måndag igen men jag väntar mig som sagt inget då eftersom jag ska ha lingonveckan ♣ men vi får se helt enkelt.

Sitter här och dricker mitt svarta kaffe, att jag inte vant mig vid det än tycker jag är mysko :) jag klöks av det men liiite koffin måste jag ha annars blir jag på ett jävla humör och får huvudvärk men är snart dags för frukosten. Alla mina kakaosmaker är slut nu så idag kommer jag påbörja jordgubbssmaken, undra hur den smakar.

Jag kommer skriva mer under dagen. Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0