♥ Dag 3 nu då

Godmorgon bloggen!

Förmodar att dom flesta är lediga idag eftersom det är röd dag. Sambon ska till sina föräldrar om några timmar och säga hejdå till sin syster som åker hem idag, men jag stannar här eftersom jag vet att det bjuds på fika osv så jag vill ju inte sitta där och tycka synd om mig själv.

Jag var så sugen på att väga mig i morse men jag lät bli, blir ju roligare på måndag då. Men kroppen är i ketos i allafall och är nu den börjar förbränna fett :) känns toppen och allt har hittills gått super. Jag har sådana ketostix hemma för att se om man har ketoner i urin/kropp så en sån tog jag och fick det näst högsta utslag man kan få så jag är ju super motiverad pga det.

Här snöar det för fullt utanför fönstret, fundera på att fixa lite svart kaffe och sätta mig på balkongen med en cigg en stund :P ska sluta röka med men jag tror det är bättre att ta tag i en sak först och inte både banta och sluta röka, det blir för mkt tror jag.

Ursäkta den suddiga bilden.

Jag skriver mer sen. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad duktig du är :) Men vad är ketoner?

2010-01-06 @ 10:35:49
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad duktig du är, du verkar ha bestämt dig. Önskar jag också kunde det :D

2010-01-06 @ 13:01:43
URL: http://enungdomsdagbok.blogg.se/
Postat av: Linda

tack snälla!

Jag tycker du är superduktig också!!

Så himla roligt med de där stickorna, jg vill också ha!

Skulle va så skönt att få bevis att man är i fettförbränningsfasen... då måste man ju bli ännu mer peppad!!



GO GIRL!

2010-01-06 @ 18:00:10
URL: http://flowerlowa.blogg.se/
Postat av: Anonym

halo? äru helt crazy eller? :P det är inte bra att ha ketoner... :)

2010-01-06 @ 18:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0