♥ En lugn och skön kväll

Jag hoppas alla har det bra såhär framåt kvällen. Själv ligger jag och myser i soffan framför tvn, har en sån jäkla huvudvärk och är nervös inför imorgon så jag orkar inte göra något annat.

Retar mig lite på folk som tror dom kan allt, som påstår att läkare är duma i huvudet osv när dom säger att övervikt kan göra det svårare att bli gravid.

Om man är överviktig eller underviktig för den delen kan det genast göra det svårare att bli gravid och eller behålla barnet. Dom som bara haft 1 missfall exempelvis vet som sagt inte ett skit om detta för man får ingen hjälp förrän man haft 3 missfall, jag om någon borde liksom veta.
För att få hjälp av landstinget för typ insemation osv så måste man väga under ett visst BMI för att få hjälp, tror ni inte jag frågat om det eller. Man kan knappast väga 150 kg och räkna med hjälp av landstinget, no fucking way. Ta reda på fakta först innan ni pratar så mkt.

Dom som haft ett missfall bara och tror sig veta allt om detta, är ju korkade om något alltså.

Nä nu ska jag avsluta här, hoppas ni har en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

kolla in dagens ögongodis ! (: http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/jackson-rathbone.html#comment

2010-01-26 @ 22:12:23
Postat av: malin

tjo. snygg blogg!

ska vi följa varann via bloglovin? :-)

2010-01-26 @ 22:43:24
URL: http://ausen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0