♥ En riktigt seg kväll

Det är söndag kväll och det är en riktigt slappar dag. Jag är något trött men det kan ju bero på att jag dammsög, skura golven, bytte till katterna, var uppe på vinden och lämna grejor innan. Dessutom har jag hunnit med en hel del träning med, svettigt och varmt men känns enormt skönt efteråt.

Alla filmer som kommer på kanalerna kl 21 har jag sett men tänkte ändå se Scream när det börjar, därefter blir det CSI och CSI NY innan det är dags att sova.

När jag skulle träna pilates innan så hann jag bara rulla ut min matta innan djuren tog över den =) naw mina små sötisar alltså. Fick lyfta bort dom för inte gick dom bort självmant.

Imorgon är det måndag med, då är det min vägdag och sen blir det en sväng till apoteket tror jag och lite sådant små fix.

Nu är det dags för dagens 3:e och sista shake så jag skriver mer sen.

Kramizar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0