♥ Idioter till läsare

jag förstår ta mig fan inte folks problem. Ni anonyma jävlar, vågar ni inte stå för det ni säger?
Jag bara undrar alltså. Jag vet att ni bor i Umeå och Mölndal, det är inte direkt svårt att se vem ni är, min pojkvän jobbar dessutom med sådant så anonyma är ni knappast.

Jag tvingar er inte att läsa min blogg så gillar ni inte jag skriver kan ni dra ut illa kvickt härifrån, så jävla svårt är det inte. Är ni 15 år eller vad fan är det frågan om för då kan jag förstå faktiskt.

Tror inte jag varit anonym en enda gång när jag kommenterat hos någon, men så är jag inte en feg idiot heller för den delen, jag är ju mogen till skillnad från vissa anonyma.

Nu blir det vänner och biggest loser för min del, skriver troligen sen.

---------------------------------------------------------------------------------

Och dessutom om JAG tycker det är rätt åt Dessie att hon inte har nåt domän får väl jag för helvete göra det utan att ni losers fort som fan ska hoppa på en och dessutom vara så jävla fega att ni inte kan stå för det ni säger, MOGET *not*




Kommentarer
Postat av: josse

Fin blogg!=)

2010-01-07 @ 15:13:03
URL: http://josefinperssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0