♥ Lördagen den 9/1

Godmorgon sötisar!

Sovit gott? det har jag, jag somna direkt när jag la mig inatt. Vakna sedan runt 9 av att hunden pepp så det var bara att gå upp och gå ut i 19 minus grader, var man inte vaken innan blev man det ute :).

Har precis tagit dagens första shake med kakaosmak, som är riktigt god faktiskt. Har även hunnit med att diska så det blir väl en varm duch snart, ska åka till stan idag med älsklingen och hans föräldrar, skönt att komma ut lite för har inte varit i stan eller något denna vecka jag gått på kur, just för att motstå godsaker så idag blir det en prövning. Ska i allafall se om jag hittar en ny plånbok och nya skor ofc, måste ha det.

Dag 6. Nu mår de flesta mycket bra. Humöret är på topp och viktminskningen går fort. CambridgeKurens fina balans av kolhydrater och protein ser till att kroppen inte producerar för mycket keton ämnen. Eftersom kroppen inte får sin dagliga kost blir det inte heller mycket slaggprodukter, och naturligt är att toalettbesöken minskar.

Nä nu väntar lite svart kaffe och sedan en duch, återkommer med bilder sedan.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0