♥ Ny fixade naglar

Nu är jag hemma igen, var och fixa mina naglar igen hemma hos en tjej. Hon är verkligen bra men hon ska tyvärr sluta pga allergi mot matrialet man använder, synd.

Nu tänkte jag fixa lite kaffe och se om det kommer något vettigt på tv ikväll men det tror jag väl inte, utan det är väl som vanligt.

Vad gör ni läsare ikväll? tar det lugnt för ni är så bakis eller? jag är inte bakis men jag sov mellan 13-16 innan, det var grymt skönt.

Bild på mina snygga naglar, fransk manikyr är så snyggt men inte ofta man gör det. Skulle inte pallat gå med långa naglar all the time.

Önskar er en mysig kväll. Kram





Kommentarer
Postat av: Jessica - A girl with big dreams

Vad fina de blev :D

2010-01-01 @ 23:07:22
URL: http://meyoulove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0