♥ Ont överallt

Hej bloggisar!

Förlåt för jag inte skrivit något alls idag men jag mår verkligen inget bra, jag har ont i hela kroppen och huvudet känns som det ska sprängas när jag lutar mig fram, dessutom har jag ont i båda mina öron så det är en riktigt pissig dag för min del så därför har jag enbart tagit det lugnt idag.

Fundera faktiskt på att gå och sova lite nu för jag är grymt trött och fryser.

Jag hatar att vara sjuk och nu börjar huvudet värka oxå, hur ska detta sluta.

Imorgon är det min vägdag men jag väntar mig inga bra resultat då jag haft mens och hela köret denna veckan men men vi får väl se.

Snart är helgen slut och allvaret börjar återigen, dessutom är januari månad över snart med :-O tiden går ruskigt fort tycker jag.

Jag hoppas ni haft en bra helg i allafall, ska sluta klaga här nu.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: linn

sööt blogg! :)

kram

2010-01-17 @ 16:38:02
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/
Postat av: Simone

Usch, det låter inte bra - lite sömn skadar nog inte :/

2010-01-17 @ 19:58:57
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0