♥ Shopping day

Halloj bloggisar!

Har precis duchat och gjort mig redo att gå till stan, dock ska jag vänta till 15 så jag hinner få i mig min shake innan jag går, vill ju inte missa något nu när det går så bra. Kl 17 ska jag möta älsklingen i stan, han ville shoppa underkläder till sin pudding som han så fint uttryckte sig, troligen för att sporra mig lite mer att gå ner ännu mer, nu lät det som det är han som vill jag ska gå ner men så är det INTE, han är nöjd med mig som jag är men det är jag som vill gå ner för att få bättre självförtroende, för kläder ska sitta bättre och sen för det KAN underlätta för oss så vi blir gravida.

Har fått ett stort stöd av er läsare, det betyder mycket. Tack. Fortsätt gärna med det. Sen får jag inte glömma mina vänner och familj som peppar mig dagligen.

Mensen ska komma om 3 dagar så denna veckan tror jag inte jag kommer gå ner så mkt eftersom man svullnar upp så mkt när man har det där *jobbigt*.

Ikväll blir det till att beställa hem 1-2 veckors kur till så får vi se, men ska i allafall ner en del till innan jag går över till upptrappningen.

Tänkte jag skulle gå in till stan vilket är 2 km enkel väg, på så sätt får jag min motion för idag :P.

Önskar er en underbar fortsatt dag.

Kommentarer
Postat av: therese

Okej =) Jag får väll ett besked idag så får vi hoppas på att det känns bra. !

2010-01-11 @ 15:01:39
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0