♥ Svar på tal

Jag har fått en del kommentarer om min kur med CK. Risken för att gå upp efteråt är lika hög som nu, återgår man till sina gamla vanor efteråt så går man lätt upp allt igen såklart, man måste ändra sin livsstil efter avslutad kur så enkelt är det.

Att jag går på detta är för jag är väldigt slarvig gällande maten nu, har varit så sedan gymnasiet och det kunde gå som mest 3 dagar innan jag åt igen, därför är denna kur bra för MIG och det får folk såklart tycka vad dom vill om, jag bryr ju inte mig.

Dessutom är cambridgekuren en av världens bästa bantnings dieter med över 31 miljoner nöjda kunder världen över. Och jag har själv sett levande bevis på att det funkar och att man håller vikten efter förutsatt att man ändrar på sin kost och detta ska jag såklart göra, jag lär mig redan nu vilken mat jag ska äta och när efter avslutad kur. Kuren har även testats på sjukhus och blivit godkänd av läkare som ett BRA bantnings pepparat om man är rejält överviktig.

Huvudsaken är att det funkar bra för mig eller hur.

Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0