♥ Bloggpausen är över

Godkväll mina vänner!

Nu var det ett  bra tag sedan jag blogga, men jag kände att jag behövde en paus ifrån allting.

Har väl egentligen inte hänt så mycket på senaste tiden faktiskt. Helgen som var umgicks jag med en killkompis hela helgen, vi var ute på harrys i lördags kväll/Natt och la oss först vid 5 tiden igår morse :) men så himla kul vi hade. Det roligaste var att jag träffa på flera personer som jag pratat med på facebook och sådär som jag aldrig träffat irl, det var riktigt kul att man kände igen varann.

Lovis är här fram till torsdag så det är full fart här hemma. Idag har jag bara städat och sen bada jag hunden i eftermiddags för det behövdes.

Den 3:e augusti ska hon till vetrinären igen, dom ska ta skrapprov på henne eftersom hon kliar sig så mycket att hon tappar mängder utav hår varje dag, ser helt konstigt ut.

Nu sitter jag och dricker kaffe och väntar på att sex and the city ska börja, men sedan blir det sängen. Sov så dåligt i natt. Hundarna väckte mig runt 5 tiden och sen vakna jag att sambon böka runt vid 6 tiden, han skulle lämna in bilen idag.

Har ni haft en bra helg?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0