♥ Cambridge start idag

Godmiddag mina vänner

Har ni sovit gott? Jag har sovit rätt bra faktiskt trots värmen.
Gick dessutom och la mig runt 00.40 medans killen var vaken lite merän en timme till. Men det var skönt att få ha sängen för sig själv en stund, inte direkt ofta man har det ju *s*

Vi hade i allafall en jätte trevlig kväll igår. Jag och sambon gjorde 24 varma mackor med olika ingredienser på så man fick ta det man ville och sådär. Det blev alltså 4 mackor var då per person. Mackorna gick åt för vart "bara" 4 stycken över så folket tyckte det var jätte gott.

Därefter titta vi lite på en film, vi såg halvvägs in i filmen innan vi pausa för fika. Då bjöd vi på kaffe och marängswiss :-) det var med uppskattat från deras sida.

Så med andra ord var alla nöjda med kvällen och filmen var bra. Minns dock inte vad det heter men var en action i allafall, riktigt bra.

Idag blir det inte många knopp gjorda, jag ska ner till posten och skicka ett paket men annars blir det nog lugnt här idag, är lite svalare ute idag med, vilket faktiskt är skönt.

Idag starta jag med cambridgekuren igen. Jag har bestämt att jag ska ner minst 10 kg innan vi åker den 23 Augusti till Alanya. Men det ska jag väl klara, är ju inte så svårt.

Hoppas ni får en trevlig dag. Skriver senare idag.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0