♥ En fullspäckad dag

Godmiddag vänner!

Allt väl med er idag? här är det toppen, inte fullt lika varmt idag. Varmt är det ju men ändå svalare än tidigare dagar, skönt det med ibland.

Idag har jag städat hela lägenheten, dammsugit, skurat golv, diskat osv och i skrivande stund tvättar jag. Har tvätten till kl 18.15 så det blir precis lagom så hinner jag fixa mig innan våra gäster kommer.

Vi ska till affären och handla lite sen med eller om sambon gör det på väg hem ifrån jobb. Vi ska smaska på varma mackor ikväll till filmen tänkte vi, rätt gott ibland att bara äta något lätt.

Fler som tappar matlusten i denna värmen? Jag är inte alls sugen på mat när det är såhär varmt. Jobbigt för man är ju hungrig ibland.

Nej nu ska jag fortsätta här så det blir klart någon gång. Kram på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0