♥ Gud vilken värme

Pust gud vad varmt det är, visst man ska inte klaga men såhär varmt är lite väl. Var uppe på vinden tidigare och tog ner golvfläkten så nu är det svalt och skönt här, den ska stå på i sovrummet i natt för jag hade jätte svårt att sova i natt pga värmen.

I allafall utöver det jag visa för ett par inlägg sedan köpte jag även en söt tubklänning och ett par gladiatorskor på nelly rean. Skorna är förresten grymt sköna att gå i, invigde dom igår och otroligt snygga, dessutom kosta dom ju bara 80 kr, ett riktigt kapp. Precis sådana jag vill ha när vi ska till Turkiet då vi kommer gå mycket.

Annars så slutar sambon snart och jag vet inte vad kvällen har att bjuda på, vi ska få upp en ny taklampa i sovrummet i allafall tänkte vi och sen ska han till sina föräldrar och titta på bilen, då den troligen läcker bensin.

Imorgon kommer alla hit, svärföräldrar, svägerskan och hennes kille och så jag och sambon då, vi ska ha en filmkväll för dom ville se film på storbilds tvn :-) blir nog riktigt kul tror jag.


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

Vart köpte du dom skorna? :O

2010-07-06 @ 22:00:09
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0