♥ Katten förbruka ett av sina liv idag

God kväll på er!

Har ni haft en bra dag? själv har jag haft en toppen dag men är rätt trött och seg av någon anledning.

Som ni vet skrev jag för ett tag sedan om hur min kisse brukar sitta på balkong räcket och att jag skulle köpa nät till det. Eftersom jag har rätt långt till affären som säljer detta är det inte bara att åka, utan krävs en bil för att komma dit så på fredag SKA jag dit, ni får påminna mig.

I eftermiddags när jag tog ut cyklen ur källaren så såg jag till min stora förvåning min katt springa omkring där ute. Han har alltså ramlat ner åter igen från 7:e våningen och denna gång från balkongen. Helt sjukt att han klarar av det sådär flera ggr utan att skada sig överhuvudtaget.

Undra om katter verkligen har 9 liv :-S jag får den känslan nu efter 2 ggr som detta hänt.

Första gången var oxå såklart en olycka då han fick upp spärren i fönstret. Jag är i allafall lättad att han mår bra och kommer inte låta han gå ut där mer förrän jag köpt nät.

Vad gör ni ikväll? själv ska jag strax titta på so you think you can dance :) det är rätt kul, speciellt när dom tabbar sig eller hur.

Så jag kommer skriva mer imorgon istället.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0