♥ Min pappa inlagd igen

Godmiddag bloggen

Har ni haft en bra helg? Vår helg har varit riktigt lugn och skön, vi var och bada i lördags&söndags med hunden såklart, tycker så synd om djuren i denna värmen, dom har det så mycket värre än oss ju.

Sen har jag inte haft någon större lust att blogga de senaste dagarna heller eftersom det har varit mycket med familjen. Min styvpappa opererades för en vecka sen, dom tog bort en hjärntumör på honom. Han fick komma hem i torsdags och mådde skit bra (enligt mamma) men så i söndags eftermiddag ramla han bara ihop och mamma fick ringa efter ambulans så nu är han inlagd på sjukhuset igen. Dom röntga skallen på honom igår och idag ska dom kolla vad som kan vara fel. Snacka om att man är orolig hela tiden.

För övrigt är det lite merän en månad kvar tills vi åker till Alanya :-) vi längtar så båda två.

Annars har jag diskat precis och ska strax köra 20 min på crosstrainern tänkte jag. Ikväll efter sambons jobb ska vi iväg och gyma en timme.

Sen igår kunde jag inte låta bli att shoppa. 1500 kr fattigare blev man på nelly :-) men det är det värt. Köpte bla 2 par skor, bikini från friis&Co och sådär, visar i bloggen när grejerna kommer.

Vi höres sen, jag ska sätta igång och träna nu.

Ha en underbar dag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0