♥ Mina tankar är i Malmö

Precis som rubriken lyder så finns mina tankar i Malmö från idag tills vidare. Som jag nämt tidigare så hittade läkarna en hjärntumör på min pappa (styvpappa) och idag var det dags att operera bort den. Är ca 2½ vecka sedan idag man fick veta att han hade denna vidriga sjukdom och det är fortfarande svårt att smälta.

Tumören satt lite illa till sa läkarna så det var en komplicerad operation och dom visste inte om dom skulle få bort allt. Mamma fick inte veta så mycket idag utan får bli mer imorgon eftersom dom ringde henne. Hon var alltså inte på sjukhuset idag med honom eftersom hon ändå inte kunde göra något idag. Han sover hela eftermiddag&kvällen och har förmodligen jäkligt ont oxå.

Men opererationen gick bra sa läkarna, nu ska vi bara vänta och se om det går som förväntat och sen om tumören är god/elakartad. Bara att hålla tummarna nu.

Ville bara skriva av mig lite. Nu ska vi fika och kolla på tv resten av kvällen så jag får önska er en fortsatt bra kväll.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0