♥ Äntligen är bröllopet över

Ja jag säger då det bara. Fy fan alltså, på flera olika kanaler på tv har dom visat detta jippo idag. Det enda jag såg var vigslen för jag ville se klänningen, dock blev jag jävligt besviken för så mkt vi skattebetalare lagt på detta bröllop borde dom lyxa till klänningen lite, men den såg ut som en helt vanlig klänning om man tar bort släpet.

Men jag får säga att dom var riktigt vackra ändå, hoppas det håller så det inte blir som med Madde&Jonas.
Men  alltså palla följa bröllopet från tidig morgon till sen natt.

Min sambo var i sthlm idag med sina polare och skulle kolla, var inget speciellt sa han och han vill aldrig bo där, massa folk och skit överallt som han sa :-) tur det för jag vill inte heller bo där. Dyrt var det visst med, en vanlig pizza som vi betalar 50 kr för här nere kostade 130 där uppe, OMG säger jag. Det får man en hel plankstek för med en öl till för sjutton.

Imorgon kommer älsklingen hem i allafall, längtar efter min pärla.

Färgade håret igår med och jag får väl säga att det blev något mörkare än jag vänta mig men det försvinner väl det med, vad tycker ni? Moca brunt blev färgen, tycker det ser svart ut *s*

Nu ska jag i allafall krypa ner lite, skriver mer sen.

Sovgott på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0