♥ Äntligen är midsommarhelgen över

Godmorgon mina vänner!

Har helgen varit bra? Hoppas er midsommar var bra och att ni hade strålande väder.
Min midsommar var helt underbar, var bortbjuden till mina svärföräldrar där jag var från kl 13-23 ungefär, vi åt och drack gott och hade dessutom tur med vädret hela dagen, helt underbart

I lördags hade jag så otroligt ont i min fot så då tog jag det bara lugnt för jag tänkte att jag hade gått för mycket, men på kvällen blev det värre och nu kan jag knappt stödja på foten ens, så blir det inte bra inom några dagar blir det väl en koll på foten. Och igår tog jag det bara lugnt, kollade på The Break-up och sådär och sambon var i stugan och fixade lite och så.

Idag är det måndag och lilla Lovis kom hit för en stund sen, ska vara här denna veckan. Var ett par veckor sedan hon var här så min vovve blev såklart jätte glad :-)

Jag dricker kaffe och sen ska jag väl ner och sola tänkte jag en stund, är så skönt ibland. Önskar tiden kunde gå fortare nu så vi kan åka till Alanya, det vore så underbart.

Vad händer i veckan för er? själv ska jag köpa ett gymkort idag och börja träna 3 ggr i veckan med min kille. Det är på tiden att man kommer igång nu, håller ni inte med mig?

Hoppas ni får en bra vecka :-)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0