♥ Att byta hårfärg

Gokväll vänner

Har ni det bra denna underbara fredag kväll? Jag har det helt okej även om jag sitter hemma ensam. Sambon åkte upp till Södertälje vid 16 tiden idag och kommer väl hem på söndag kväll, KANSKE eventuellt åkte jag upp imorgon och festar järnet med dom och sover där till söndag men det är inget som är riktigt bestämt ännu.

Stod i affären innan och valde hårfärg, var så sugen på att testa något nytt så jag sitter här med färgen i håret nu, kommer lägga in en bild på resultatet sen, är sjukt nyfiken ju. Brukar bli kanon bra när jag färgar hemma själv, har faktiskt aldrig gjort det hos frisören :-) kostar bara onödiga pengar det där.

Har dessutom bunkat upp med rejält med godis och gott ikväll. Blir väl att jag ska titta på en film som heter Prom Night. Handlar om en tjej som för 3 år sedan såg hela sin familj bli mördad utav en mentaltsjuk man. Just denna kväll är det studentbal och hon har bestämt sig att fira framtiden med sina vänner. Vad hon inte vet är att denna mannen rymt från mentalsjukhuset, han är tillbaka och fast besluten att avsluta det han påbörjade.

Låter spännande :-) ser jag fram emot.

Ska ni göra något kul i helgen?

Kram, skriver sen och visar bild då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0