♥ Bränt mig i solen

Gokväll!

Har ni haft en bra lördag hittills? min lördag har varit underbar. Börja med att jag åkte till apoteket och köpte medicin till vovven och därefter gick jag till plantagen och köpte lite blommor. När jag gjorde dessa ärenden lyckades jag bränna mig rätt bra, speciellt på armarna som ni ser, det är inte skönt alls för det gör ont.

Prata med sambon för en stund sedan och han hade det bra i jkpg och kommer hem till mig imorgon igen. Så ikväll blir det en film och mys och sen inatt ska jag se hajen 3 och 4 på tv med.

Dickas&Vega blir hämtade vid halv 1 ca inatt, dom hämtar dom på vägen hem vilket är bra så dom slipper tänka på det imorgon sa dom så det hade jag inga problem med eftersom jag är vaken då såklart.

Vad har ni gjort idag?

Tänkte ta en sväng med hundarna nu i den sköna vädret.

Klänningen är från bubbelroom

Kommentarer
Postat av: Bella

Oh va söt klänning :D!

2010-06-05 @ 20:20:23
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0